Pokretanje vlastitog posla je velik korak u karijeri koji donosi mnoge promjene na poslovnom i privatnom planu. Kako bi u tom prijelaznom razdoblju, ali i tijekom poslovanja, ostali fokusirani na ciljeve i planirane projekte, predstavljamo vam Asanu ™ – besplatan software (koji je dostupan i kao aplikacija za smartphone), a koji će vam olakšati organizaciju, koordinaciju i balans poslovnih i privatnih obaveza te olakšati upravljanje vremenom.

 

Izvor slike: http://bit.ly/2dRI6xt

 

Za početak, velika prednost ovog programa je dostupnost na desktop i smartphone verziji, s time da je podržan na Android i iOS platformama. Naravno, omogućena je sinkronizacija korisničkog računa na desktop i mobilnoj verziji, te je program  besplatan za timove do 15 ljudi. Za timove od više korisnika se naplaćuje i to po cijeni 8.33 američkih dolara po članu tima.

Izvor slike : http://bit.ly/2dRDdon

Glavna razlika od ostalih platformi za upravljanje projektima je u tome što vam Asana omogućuje praćenje i rad na više projekata istovremeno. Isto tako, postoji opcija kreiranja zadataka (tasks), projekata, razgovora i kontrolnih ploča (dashboards) i dijagrama, tako da aplikaciju možete koristiti i za koordinaciju sastanaka te planiranje kampanja.

Na gornjoj slici je vidljiv izgled popisa zadataka koje možete dijeliti s članovima tima u Asani. Sučelje je vrlo pregledno i organizirano, a za projekte koji nisu na popisu tu je Search opcija. Dakako, program omogućuje dodavanje novih zadataka (taskova) klikom na „+“ ili jednostavno pritiskon na „Enter“, a imate i opciju unosa dodatnih pojašnjenja i bilješki uz svaki task. Opciju Team Calendar možete koristiti ovisno o potrebi, primjerice, kao alat za delegiranje zadataka među članovima tima, plan aktivnosti na društvenim mrežama i slično. Vjerujemo kako unutar pojedinog tima, dok ćete u tabu Projects naći popis svih do sada aktivnih projekata te pripadajućih taskova. Važno je spomenuti da će se imena tima na pojedinom projektu pojavljivati u kružiću lociranom u gornjem desnom uglu sučelja aplikacije.

Sigurni smo da će vam se svidjeti posljednja u nizu najzanimljivijih opcija, a to je mogućnost povezivanja sa servisima kao što su Dropbox, Google Drive, Slack, MailChimp, WordPress i mnogi drugi te mogućnost uploada dokumenata veličine do 100 MB. S obzirom na navedene karakteristike i činjenicu da je software besplatan za timove do 15 članova,  svakako preporučujemo da isprobate  Asanu koja je kod nas u Virtualnoj Tvornici nezaobilazan alat  u organizaciji većine poslovnih zadataka.

Želimo vam puno uspjeha u organizaciji i poslovanju,

Vaš Tilio.hr tim