Fiskalne blagajne za dobar posao

Saznaj više

Fiskalna blagajna

Fiskalna blagajna (fiskalna kasa) – koje rješenje odabrati?

U moru izazova s kojima se svakodnevno susrećete kao poduzetnici ili obrtnici, zasigurno ste često razmišljali o tome kako pojednostaviti svoje poslovanje te koje je najbolje rješenje kada se radi o fiskalizaciji. Pitate se kako sa sigurnošću odabrati optimalno, odnosno najpovoljnije i najkvalitetnije rješenje za Vaše poslovanje?

Nikad lakše

Pročitajte tekst u nastavku i saznajte više o obvezama kojima podliježete u sklopu fiskalizacije, saznajte kako zadovoljiti sve zakonske okvire, ali još bitnije, kako odabrati rješenje koje neće biti teret, već će pružati pouzdanu potporu nesmetanom poslovanju.
Jedno od fundamentalnih komponenata bez koje vaše poslovanje ne može funkcionirati je i fiskalizacija. Naime, radi se o skupu mjera koju provode obveznici fiskalizacije kako bi se omogućila veća kontrola i nadzor nad ostvarenim prometom u gotovini. Cijeli koncept temelji se na uvođenju, odnosno postavljanju, elektroničkih uređaja kako bi se evidentirao svaki izdani račun. Fiskalizacija je obveza izdavanja računa putem elektroničkih naplatnih uređaja izravno povezanih s Poreznom upravom, čiji je cilj bolja naplata poreza, suzbijanje sive ekonomije i smanjivanje poreznih utaja.

Prilikom isporučene robe ili obavljene usluge, a prilikom gotovinske naplate, nužno je fiskalizirati svaki račun. Osim izravne predaje novčanica ili kovanica, gotovinskom naplatom smatra se još i plaćanje kreditnim karticama i drugim sredstvima plaćanja, osim izravnog plaćanja preko transakcijskih bankovnih računa te ako Zakonom o fiskalizaciji nije drukčije propisano.

Fiskalizacijom gotovinski računi dobivaju posebnu oznaku (JIR – jedinstveni indentifikator računa), čime oni na taj način postaju evidentirani u Poreznoj upravi. Tako se kontrolira promet gotovinom, s ciljem sprečavanja ili smanjenja mogućnosti utaje poreza.

Obveznici provođenja fiskalizacije su pravne i fizičke osobe koji su obveznici poreza na dobit i fizičke osobe obveznici poreza na dohodak od samostalne djelatnosti, što znači da svi obrti i tvrtke koji jesu u sustavu PDV-a, kao i oni koji nisu, ali naplaćuju račune gotovinom, jesu obveznici fiskalizacije.

Ustanove, udruge i druge pravne osobe koje nisu obveznici poreza na dobit nemaju obvezu fiskalizacije iako možda neke isporuke naplaćuju u gotovini. Poduzetnici koji ostvaruju promet prodajom karata i žetona u putničkom prometu, prodajom ulaznica, prodajom na tržnicama, od prodaje tiska, vlastitih poljoprivrednih proizvoda, prodajom proizvoda i usluga u poštanskom prometu, od igara na sreću i zabavnih igara, prodajom putem automata, pružanjem bankarskih usluga i poduzetnici koji ostvareni promet evidentiraju preko instaliranih mjernih uređaja (npr. struja, plin, telefon) nisu obveznici fiskalizacije.
Neki od tih poduzetnika ni prema propisima o porezu na dodanu vrijednost ne moraju izdavati račune. Predviđeno je da osim nabrojenih, Vlada može na prijedlog ministra financija donijeti odluku o oslobađanju neke djelatnosti od obveze fiskalizacije.

Ako spadate u prvu skupinu, onda je sljedeći korak umrežiti se, odnosno odlučiti se za fiskalni uređaj vašu djelatnost poslovanja.

Na svačiju radost, vaše poslovanje neće zahtijevati nepregledne papire, već ćete sve imati na jednome mjestu i to u digitalnome obliku. Sjajno je što će vam svi podaci uvijek biti nadohvat ruke i dostupni u bilo koje vrijeme. Za sve je zaslužna malena, moderna i jednostavna fiskalna blagajna koja će biti izvrsno rješenje za djelatnost kojom se bavite, dok će se svojim elegantnim izgledom zasigurno dobro uklopiti u interijer u kojem će se nalaziti.

Fiskalne blagajne su u današnje vrijeme sastavni dio svakog poslovanja. Ukoliko se i Vi pripremate za početak rada i fiskalizaciju, donosimo Vam kratke upute uz pomoć kojih Vas zaista samo par koraka dijeli od početka rada.

Za postupak fiskalizacije blagajne treba vam: digitalni certifikat i oznaka poslovnog prostora.
1/

DIGITALNI CERTIFIKAT

DIGITALNI CERTIFIKAT je potvrda u elektroničkom obliku koja predstavlja elektronički identitet u elektroničkim transakcijama te omogućava sigurnu i povjerljivu komunikaciju internetom.

  • Zatražite ga u najlbižoj FINA poslovnici putem internetskih stranicama www.fina.hr – pronađite zahtjev Fina RDC 2015 CA, ispunite ga te na njemu označite kojim putem želite da Vam dođu Vaši pristupni podaci (e-mailom ili poštom na kućnu adresu)
  • Nakon što zaprimite pristupne podatke, prijavite se na mojcert.fina.hr te kroz sustav „MOJI CERTIFIKATI“, nakon što upišete pristupne podatke i kreirate svoju lozinku, možete preuzeti svoj digitalni certifikat
2/

OZNAKA POSLOVNOG PROSTORA

OZNAKA POSLOVNOG PROSTORA je oznaka kojom vlasnik definira svoje poslovne prostore te njihovu oznaku koja će se ispisivati kao dio broja računa.

  • u nadležnom uredu Porezne uprave ispunite i predajte ispunjeni obrazac prijave podataka u sustavu fiskalizacije, a možete to učiniti i putem sustava e-porezna.
  • Sami kreirate oznaku poslovnog prostora te nakon što su obrazac, tj. oznaka poslovnog prostora verificirani od Porezne uprave, spremni ste za rad s fiskalnom blagajnom

Prilikom kupnje Abacus mini blagajne, ispunit ćete zahtjev s podacima svoje tvrtke. Nakon što pošaljete zahtjev, kreirat će Vam se Vaš korisnički račun u platnom sustavu te će Vam na mail stići korisničko ime i lozinka s kojim ćete se prijaviti u sustav.

I… još samo jedan korak Vas dijeli od početka rada! 😊

U Cash Desk platni sustav blagajne Abacus mini unesite: digitalni certifikat, lozinku i oznaku poslovnog prostora i Vaša fiskalna blagajna je spremna za rad!

Pomoću korisničkog imena i lozinke koju ste primili, jednostavno se ulogirajte u sustav.

U PRODAJI I VELIKA BLAGAJNA

Ukoliko želite platnu uslugu na uređaju,
možete se predbilježiti.

Jeste li znali?
Kao sredstvo identifikacije možete odabrati i bio koju od svojih beskontaktnih kartica.
U slučaju da zaboravite svoje korisničke podatke uvijek ćete se moći ulogirati putem kartice koju ste odabrali.

FISKALNA BLAGAJNA KAO POUZDAN POMOĆNIK VAŠEM POSLOVANJU

Osim što će unaprijediti poslovanje, svojim smart funkcijama i jednostavnom primjenom naša fiskalna kasa olakšat će Vam svakodnevno baratanje te će svaki korisnik, radi user-friendly sučelja, brzo i jednostavno usvojiti korištenje funkcija.

U odnosu na konkurentske proizvode, Abacus mini jamči brojne prednosti:

Sve na jednom mjestu

kako je riječ o prijenosnom uređaju, možete ga koristiti gdje god želite, a omogućuje Vam brzo i jednostavno izdavanje računa i uvijek na jednome mjestu!

Mobilnost

90 % funkcija blagajne pohranjeno je u „cloud“ što znači da većinu aktivnosti možete obavljati daljinskim putem i puno efikasnije i ekonomičnije rješavati Vaše zadatke.

Radi i kad internetske veze nema

10 % funkcija blagajne, koje su pohranjene lokalno na uređaju, omogućavaju Vam da blagajna funkcionira i kad nema internetske veze te i dalje možete izadavati Vaše račune. Čim dođe do ponovne uspostave internetske veze, računi će biti naknadno fiskalizirani.

Automatska pohrana podataka

nema potrebe za dodatnim sigurnosnim pohranama jer se svi podaci koje unosite kroz aplikaciju automatski pohranjuju. Zatreba li Vam račun koji je izdan prije 10 dana, bez problema ćete ga moći pronaći u bilo kojem tretnutku jer je automatski spremljen.

Jednostavan unos

blagajna ima i stražnju kameru te skener, uz pomoć kojih možete učitati barkodove proizvoda te će se oni automatski dodati u polja predviđena za barkod proizvoda.

Uvijek dostupna korisnička podrška

u slučaju bilo kakvih poteškoća u radu blagajne, naša korisnička podrška vam je na usluzi i rado će vam pomoći u otklanjanju istih. Ako se poteškoće iz nekog razloga ne uklone, unutar 48 sati dostavit ćemo Vam novu blagajnu. Nakon što generirate pristupne podatke, svi Vaši podaci poslovanja biti će vidiljivi i na novoj blagajni te je odmah možete koristiti za rad.

Iskoristite fiskalnu kasu kao moćan alat u vašem poslovanju

„TAKO LAKO“ PRILAGODITE I PRIPREMITE BLAGAJNU  ZA RAD

Fiskalna kasa može biti veliki saveznik Vašem poslovanju, ako odaberete onu pravu – koja će odgovarati Vašim potrebama. Jednostavno i brzo organizirajte svoje poslovanja te u bilo kojem trenutku imajte pristup svim funkcijama na jednome mjestu.

Unutar sustava možete:

  • upravljati ključnim podacima svojeg poslovanja
  • upravljati prodajnim mjestima
  • upravljati svojim prodajnim osobljem (sami odlučujete koji će zaposlenik imati koja ovlaštenja za poslove administracije i za poslove blagajne (npr. koji blagajnik može stornirati račune, koji blagajnik ima pravo dodjeljivati popuste i slično.)
  • upravljati promocijama i popustima
  • pratiti zalihe

Vrlo jednostavno unesite sve proizvode i usluge u sustav blagajnu – ručnim unosom ili, ako se radi o unosu većeg popisa proizvoda ili usluga – putem maila ćete dobiti i predložak excel tablice koju ćete popuniti svojim proizvodima. Ispunjenu tablicu samo umetnete u platni sustav blagajne i popis proizvoda će se automatski kreirati. Tako lako, zar ne? 😉

Cijena fiskalne blagajne?

Koliko točno košta rješenje za fiskalizaciju koje će savršeno odgovarati Vašim poslovnim potrebama?

  • 2699,00 Kn + PDV
  • Jednokratna cijena
  • Bez ugovorne obveze
  • Za vrijeme korištenja godišnje licence uživajte u besplatnom internetu za Vaš blagajnički program

Kontaktirajte nas

Zanima vas

8 + 6 =

* Cijena sata za pojedinu uslugu iznosi 150 kn + PDV (187,50 kn)

Tilio.hr - Pokretač projekta Virtualna tvornica OIB 66142139895 - Zavrtnica 17, 10000 Zagreb

Pitanja? Javite nam se