Savjeti za Vaše poslovanje

paušalni obrt

Pročitajte korisne savjete i članke koji vam mogu pomoći pri pokretanju vlastitog posla, kao i u daljnjem radu i razvijanju poslovanja.

Poticajne mjere za (samo)zapošljavanje u 2019.

Poticajne mjere za (samo)zapošljavanje u 2019.

S nekadašnjih 35 tisuća, preko 55, do sada dostupnih i do 85 tisuća kuna po zahtjevu, poticajne mjere iz godine u godinu rastu. Kako do vaše financijske „porcije kolača“ te lakšeg samozapošljavanja...

Paušalni obrt – promjene u 2019.

Paušalni obrt – promjene u 2019.

Iako smo u ovom, trenutno najpopularnijem obliku poslovanja za mlade poduzetnke već pisali, ne zaboravimo da svako vrijeme nosi svoje promjene pa su se i pojedini uvjeti poslovanja paušalnih obrta s...

Paušalni obrt – sve na jednom mjestu

Paušalni obrt – sve na jednom mjestu

Jedan od popularnijih poslovnih subjekata među mladim poduzetnicima je paušalni obrt. Mnogi ga smatraju odličnom prilikom za samozapošljavanje. U nastavku donosimo pregled najvažnijih informacija...

GDPR usklađivanje – što trebamo napraviti?

GDPR usklađivanje – što trebamo napraviti?

  S 25. svibnja ove godine završava dvogodišnje prijelazno razdoblje te za sve države članice Europske unije na snagu konačno stupa General Data Protection Regulation. Kao dokument međunarodnog...

Virtualni ured kao put do povoljnijeg poslovanja

Virtualni ured kao put do povoljnijeg poslovanja

Bilo da želite sniziti troškove poslovanja ili želite na službenim dokumentima ispisivati adresu koju si zapravo ne možete priuštiti, nastavite čitati ovaj tekst. Danas predstavljamo popularno i...

Blogiranje kao marketinški alat

Blogiranje kao marketinški alat

Kratka povijest blogiranja U početku, blogiranje je uključivalo osobni web zapis, u kojem bi netko pisao o svom danu i osobnim doživljajima. Iz "web dnevnika" (eng. web log) nastao je pojam "blog"....

Vizualni identitet – osnova dobrog marketinga

Vizualni identitet – osnova dobrog marketinga

Prisjetite se prvog puta kada ste upoznali svog partnera/icu ili svog šefa/icu, kolege... Prisjetite se tog prvog dojma i snage tog dojma. Je li bio točan? To i nije toliko važno. Važnije je koliko...