Do sada smo spomenuli poslovne web stranice kao jedan od ključnih alata za provedbu digitalnih kampanji, a u sljedećem tekstu ćemo pisati o važnosti prisutnosti na webu te koje su prednosti kvalitetne web stranice za poslovanje i kako to postići.

Prednosti prisutnosti na webu su brojne, no za sada navodimo tri najvažnije koje su se prema recentnim istraživanjima pokazale kao ključne za povećanje obujma poslovanja malih i srednjih poduzetnika:

Dostupnost: Vaša web stranica online izlog koji je otvoren 24 sata i putem kojega na jednostavan način možete predstaviti svoje proizvode i usluge potencijalnim klijentima, odnosno kupcima. Isto tako, ako na svom webu navedete kontakt informacije, radno vrijeme fizičke trgovine i katalog proizvoda možete značajno povećati prodaju i ostvariti kvalitetniji odnos sa svojim kupcima.

Uspostavljanje vjerodostojnosti: Profesionalno izrađena web stranica na kojoj svakodnevno objavljujete kvalitetan i relevantan sadržaj temelj je za izgradnju vjerodostojnosti i povjerenja između vas, klijenata i potencijalnih investitora. Kada svoj sadržaj s weba distribuirate pravim kanalima (kao što je npr. Facebook stranica vaše tvrtke, LinkedIn ili Twitter) tada u biti gradite imidž stručnjaka kojemu kupci mogu vjerovati.

Povećanje prodaje:  Web stranica je jedan od ključnih alata digitalnog marketinga koji vam omogućuje povezivanje s ciljanom skupinom kupaca u realnom vremenu, nudi mogućnost otvaranje online trgovine te vam je dostupan veliki broj analitičkih podataka koje možete koristiti za unaprjeđenje poslovanja i izgradnju kvalitetnijeg poslovnog odnosa sa svojom ciljanom grupom potrošača.

 

Kako napraviti web stranicu za svoju tvrtku/obrt

1. Odaberite i registrirajte domenu

Ako ste vlasnik poduzeća na teritoriju Republike Hrvatske, uz  globalne domene koje ćete raspoznati po nastavku com, .net i .org., možete registrirati i besplatnu .hr. domenu. Registracijom domene postajete vlasnik domene i vlasništvo se bilježi u bazi registra za određenu domenu, na rok određene pravilima za pojedinu domenu.

„Pravo na besplatnu .hr domenu imaju sljedeće skupine:

  • Pravne osobe (d.o.o.,j.d.o.o.) registrirane u RH imaju pravo na 1 besplatnu (i 9 dodatnih naplatnih .hr domena po izboru);
  • Obrti, udruge, samostalna zanimanja te predstavništva stranih tvrtki imaju pravo na 1 besplatnu (i 1 dodatnu naplatnu .hr domenu po izboru);
  • Fizičke osobe koje obavljaju registriranu samostanu djelatnost u RH (obrtnici, umjetnici, liječnici i sl);

Za pravne osobe naziv besplatne domene mora sadržavati registrirano ime ili registriranu kraticu imena pravne osobe dok za fizičke osobe koje obavljaju registriranu samostalnu djelatnost naziv besplatne domene mora sadržavati naziv samostalne djelatnosti i ime i prezime ili dio imena i prezimena vlasnika ili naznaku vrste samostalne djelatnosti. Važno je naglasiti da obrtnici imaju pravo na besplatnu domenu s dodatnim uvjetom: naime, naziv besplatne domene mora sadržavati naziv samostalne djelatnosti i ime i prezime ili dio imena i prezimena vlasnika ili naznaku vrste samostalne djelatnosti“ (izvor: www.domene.hr ).

 

2. Izrada stranice

Ukoliko ste se odlučili za samostalnu izradu i održavanje poslovnih web stranica, na raspolaganju vam je nekoliko alata kao što je, primjerice, WordPress, koji uz minimalna ulaganja i jednostavnu navigaciju omogućavaju kreiranje responzivnih web stranica koje su automatski optimizirane za pregledavanje na mobilnim uređajima.

Što se tiče samog sadržaja, važno je imati na umu da su poslovne web stranice najfunkcionalnije kada su osmišljene minimalistički. To konkretno znači da vam je potrebno tek malo teksta te po jedan link na svakoj stranici.

Ne možete pogriješiti ako slijedite standardni format koji sadrži sljedeće opcije:

Početna stranica: Na početnoj stranici ćete navesti logotip i naziv vaše tvrtke, odnosno obrta, čime se bavite te ćete u nekoliko rečenica opisati što vašu tvrtku čini jedinstvenom te zbog čega bi kupci trebali odabrati upravo vas.

Proizvodi i usluge: Stranica na kojoj ćete uključiti detalje o proizvodima i uslugama koje nudite. U praksi je preporučljivo svaki proizvod opisati što detaljnije, ali neka opisi ne budu dulji od pet rečenice i obavezno naznačite cijene.

O nama: U ovom dijelu, u kombinaciji sa zanimljivim fotografijama, ispričajte priču o svojoj tvrtki; navedite misiju, viziju, ciljeve, da li ste član strukovnih udruga, posebna postignuća…

Kontakt: Tu ćete navesti fizičku adresu, e-mail, broj telefona, radno vrijeme te ćete linkati profile s društvenim mreža. Uz to, dobra ideja je integracija Google Maps proširenja, a kako to napraviti pročitajte ovdje .

 

3. Ažuriranje sadržaja

Kada ste napravili web stranicu za svoju tvrtku/obrt, važno je održavati je aktualnom i zanimljivom. Od sadržaja možete objavljivati fotografije, kratke video uratke, možete pisati blog…mogućnosti su zaista raznovrsne. Isto tako, ako se bavite prodajom fizičkih proizvoda, pobrinite se da su galerija proizvoda i cijene isto tako aktualni i redovito ažurirani.

Nadamo se da smo vam ovim tekstom razjasnili važnost poslovnih web stranica te naglašavamo kako nam se u svakom trenutku možete obratiti sa svojim pitanjima vezanim uz  izradu poslovne web stranice kao i eventualne dileme na koje naiđete u procesu pokretanja svoje prve tvrtke ili obrta.

Vaš Tilio.hr tim