Kada otvorimo neku web stranicu, u oko nam prvo upadnu njeni vizualni elementi. Gledamo boju, strukturu, raspored elemenata, fotografije i slično. Ipak, očekujemo da iza tih elemenata stoji i kvalitetan sadržaj, kao i profesionalna usluga. Ukratko, web stranica je više od atraktivnog izgleda. Dobra web stranica je spoj dizajna, sadržaja i ažurnosti.

Dobra web stranica – zašto nam je uopće važna?

Prije no što krenemo u detaljniju priču o tome što čini dobar web neke tvrtke ili obrta, zapitajmo se čemu uopće sve to? Zašto vam je uopće potrebna web stranica?

Shvatite web stranicu kao osobnu iskaznicu vaše tvrtke. Kada netko više ili manje slučajno nabasa na nju, ona mu govori koliko ste profesionalni u onome čime se bavite i kakav ste poduzetnik. Kvalitetno i lijepo definirana web stranica odaje dojam da je i vaše poslovanje takvo. Biste li vi sklopili suradnju s nekim čiji web izgleda polu-dovršeno i smišljeno tek tako da se odradi? Ne bismo ni mi.

Samim time dolazimo do jedne od osnovnih funkcija web stranice, a to je privlačenje novih klijenata. Pored toga, ona nam je i alat u zadržavanju onih postojećih. Klijenti očekuju da im naša stranica bude od pomoći, dakle da nudi korisne informacije (i to na vrijeme!) te da su one unutar stranice pregledne. Ništa nije tako zamorno poput situacije u kojoj pola sata pregledavate određenu web stranicu u potrazi za jednom rečenicom.

Zavisno o vrsti posla kojoj se bavite, ponekad vam je korisna i pažnja medija. Oni će vas najlakše pronaći i kontaktirati upravo putem interneta. Iako u tom smislu danas prednjače društvene mreže, svatko će prije no što vam se javi potražiti i vašu web stranicu kako bi se detaljnije informirao o vašoj djelatnosti. Vaša web stranica je vaš prozor u svijet širenja prepoznatljivosti.

Kako do dobre web stranice

Ovo je vjerojatno pitanje svih pitanja kod ulaska u poslovni svijet. Već kod osmišljavanja imena tvrtke i načina obavljanja posla razmišljamo i o webu. Izuzev onih koji i su i sami prošli određeni stupanj informatičkog obrazovanja, najčešće se obraćamo suradnicima poput specijaliziranih agencija za digitalni marketing za suradnju u osmišljavanju web stranice. Ako se odlučite na taj korak, vodite računa o slijedećem:

  • Visoka kvaliteta izrade

Ne zaboravite da je to usluga koju pošteno plaćate i imate pravo zahtijevati dobre rezultate. Kada stranicu rade profesionalci, onda neka i izgleda profesionalno.

  • Razumna cijena

Ovo je uvjet koji funkcionira dvosmjerno. Za početak, provjerite kako se kreću cijene usluga izrade web stranice kod različitih ponuđača da bi stekli dojam koja je realna cijena za takvo nešto. Ta srednja vrijednost neka vam bude misao vodilja – ne dajte se prevariti, ali nemojte ni podcijenjivati nečije vrijeme i trud.

  • Vrijeme

Dogovorite vremenski okvir isporuke digitalnog rješenja na početku suradnje. Ne očekujte čuda i gotove projekte za dva dana, budite realni. Isto tako, jednom kada agencija za digitalni marketing pristane na određeni rok tražite da ga se i pridržava.

Raspitajte se kod agencije prije sklapanja suradnje mogu li oni za vas obaviti kupnju i registraciju domene (adresa po kojoj će vas pronalaziti korisnici , npr. tilio.hr) ili ćete to morati sami napraviti te pruža li ta agencija i uslugu web hostinga (smještanja stranice na internet).

Kod dogovaranja projekta, budite jasni i precizni u svojim željama. Suradnici vam ne mogu čitati misli pa ako želite da vaša web stranica ima 5 rubrika i da se u dnu stranice nalazi prozor za kontaktiranje podrške, onda to odmah naglasite. Što vi budete detaljniji, to će suradnicima biti lakše i rezultat će biti kvalitetan.

Dodana vrijednost web stranica je sadržaj

Ne vrijedi se zavaravati idejama da posao završa onog trenutka kada postavite svoju web stranicu na internet. Teško da će netko tek tako nabasati na nju, stoga ju je potrebno što više izložiti očima javnosti. Kako biste to postigli, savjetujemo vam da se poslužite Google AdWords uslugama i SEO optimizacijom, o kojima smo već pisali. Kao i kod kreiranja same stranice, u tome vam mogu pomoći agencije.

Da bi SEO i Google AdWords funkcionirali, moraju se oslanjati na kvalitetan i dobro osmišljen sadržaj. Vodite računa o redovitom ažuriranju podataka, osvježavanju stranice novim sadržajima i pametnom odabiru ključnih riječi. Dobro je unutar stranice imati i “blog rubriku” u kojoj ćete savjetovati svoje korisnike i na taj način demonstrirati stručnost i upućenost. Pišite o trendovima i novostima u vašoj branši. Budite ponosni na vlastite uspjehe i otvoreno ih istaknite. Zapamtite, sami ste sebi reklama, a vaša web stranica vaše je ogledalo.

Mnogo uspjeha u bespućima interneta želi vam Vaš

Tilio.hr tim!